Toksička reakcija uzrokovana lokalnom anestezijom tokom babinja

Medicniske Dijagnoze: besplatan online pristup za preko deset hiljada medicinskih dijagnoza, stanja, zraza, bolesti, itd. na latinskom, engleskom, bosanskom, hrvatskom i srpskom jeziku ************************************************************

Toksička reakcija uzrokovana lokalnom anestezijom tokom babinja

    Bosnian/Croatian/Serbian Dijagnoza: Toksička reakcija uzrokovana lokalnom anestezijom tokom babinja

    English Diagnosis: Toxic reaction to local anaesthesia during the puerperium

    Latin Diagnosis: Reactio toxica propter anaesthesiam localem, per puerperium

    ICD-10 Code: O89.3

    Derivative Code: O893

    ID: 6781



    Informacije prikazane na datoteka.com nisu zamjena za savjet lijecnika/doktora ili ostalih strucnih medicinskih lica. Sadržaj predstavljen na datoteka.com nije zamjena za profesionalni medicinski, dijagnozu ili terapiju. Uvijek zatražite savjet doktora ili lijecnika ukoliko sumnjate na pojedinu bolest ili stanje. Apsolutno nikada ne zanemarujte savjet lijecnika/doktora i ne odgadajte posjet lijecniku/doktora ukoliko imate bilo kakve medicinske smetnje. Svi sadržaji koji su objavljeni na datoteka.com služe iskljucivo i samo u informativne svrhe. Sve informacije o bolestima, medicinskim stanjima su cisto akademske prirode i koristite na vlastitu odgovornost. Pogledajte "Uslove Koristenja" za vise detalja.

    Termin koji vas zanima mozete pronaci tako sto cete ispod kliknuti na link sa prvim slovom vasega termina. Takodjer mozete koristiti alatku za pretragu dijagnoza iznad ovog paragrafa.

    A  B  C Č Ć  D DŽ Đ  E  F  G  H  I  J  K  L LJ  M  N NJ  O  P  R  S Š  T  U  V  Z Ž 


    Hvala na posjeti!