Krvarenje usled postojanja antikoagulanata u krvotoku

Medicniske Dijagnoze: besplatan online pristup za preko deset hiljada medicinskih dijagnoza, stanja, zraza, bolesti, itd. na latinskom, engleskom, bosanskom, hrvatskom i srpskom jeziku ************************************************************

Krvarenje usled postojanja antikoagulanata u krvotoku

    Bosnian/Croatian/Serbian Dijagnoza: Krvarenje usled postojanja antikoagulanata u krvotoku

    English Diagnosis: Haemorrhagic disorder due to circulating anticoagulants

    Latin Diagnosis: Disordo haemorrhagicus propter anticoagulantes circulatorios

    ICD-10 Code: D68.3

    Derivative Code: D683

    ID: 1852



    Informacije prikazane na datoteka.com nisu zamjena za savjet lijecnika/doktora ili ostalih strucnih medicinskih lica. Sadržaj predstavljen na datoteka.com nije zamjena za profesionalni medicinski, dijagnozu ili terapiju. Uvijek zatražite savjet doktora ili lijecnika ukoliko sumnjate na pojedinu bolest ili stanje. Apsolutno nikada ne zanemarujte savjet lijecnika/doktora i ne odgadajte posjet lijecniku/doktora ukoliko imate bilo kakve medicinske smetnje. Svi sadržaji koji su objavljeni na datoteka.com služe iskljucivo i samo u informativne svrhe. Sve informacije o bolestima, medicinskim stanjima su cisto akademske prirode i koristite na vlastitu odgovornost. Pogledajte "Uslove Koristenja" za vise detalja.

    Termin koji vas zanima mozete pronaci tako sto cete ispod kliknuti na link sa prvim slovom vasega termina. Takodjer mozete koristiti alatku za pretragu dijagnoza iznad ovog paragrafa.

    A  B  C Č Ć  D DŽ Đ  E  F  G  H  I  J  K  L LJ  M  N NJ  O  P  R  S Š  T  U  V  Z Ž 


    Hvala na posjeti!